söndag 12 januari 2014

Nu kommer Vintern...

Ja, nu är det visst dags för vintern att komma.. Kunde vi inte fått ha snön vid jul, istället för nu när det är dags att städa undan julen??

Hur som helst är första arbetsveckan avklarad efter julledigheten. Å imorrn väntar andra veckan.. Nedräkningen har redan börjat tills det är dags för sportlovet v. 8. Ser vi fram emot!

Måste bara säga att det ändå är så härligt att jobba med ungdomar! Här går jag omkring å ser min kropp förvandlas till något som jag aldrig skådat på mig själv tidigare.. Känner inte igen mig när jag tittar i spegeln, å vågen visar ökande siffror för varje gång jag väger mig. Men vad tror ni jag fått höra hela veckan av elever jag möter? "Åh du är så fin! Du passar verkligen i att vara gravid!". Tänk vad sånna kommentarer piggar upp en! De här 4 månaderna som är kvar kommer nog att gå toppen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar :)